Herroepingsrecht Gedenkmomenten

Bij Gedenkmomenten begrijpen we dat gepersonaliseerde producten bijzondere herinneringen vertegenwoordigen en streven we ernaar om te zorgen dat je bestelling perfect is. Omdat wij gepersonaliseerde artikelen speciaal voor jou maken, geldt er een specifiek herroepingsrecht. Hieronder vind je een overzicht van hoe wij omgaan met herroepingen en wat je kunt verwachten:

 

Herroepen van Gepersonaliseerde Producten

Omdat al onze producten op maat en gepersonaliseerd worden gemaakt, kunnen ze in principe niet herroepen worden, tenzij er een fout is van onze kant of het product beschadigd is aangekomen. Wij willen echter dat je tevreden bent met je aankoop en bieden daarom kosteloze herroeping aan in de volgende gevallen:

  • Fout in de personalisatie: Als er een fout is gemaakt tijdens het personalisatieproces (bijvoorbeeld een verkeerde naam, afbeelding of tekst), kun je het artikel kosteloos herroepen. We controleren altijd zorgvuldig en dubbel voordat we gepersonaliseerde producten verzenden en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je het juiste product ontvangt. Hoewel we er alles aan doen om fouten te voorkomen, kan een menselijke vergissing helaas nooit volledig uitgesloten worden. Mocht dit het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het probleem kunnen oplossen. Wij zullen het artikel kosteloos vervangen. Let op: bij een fout van onze kant kunnen wij enkel het product opnieuw leveren met de gegevens die je oorspronkelijk hebt doorgegeven voor de personalisatie. We kunnen geen nieuwe foto's of gegevens accepteren.

 

Specifieke Instructies voor Gepersonaliseerde Sieraden:

  • Waterbestendigheid: Gepersonaliseerde sieraden, zoals die met foto’s, zijn niet ontworpen om in contact te komen met water (bijvoorbeeld bij het douchen, zwemmen of andere activiteiten waarbij het sieraad nat wordt). Water kan de foto en het materiaal van het sieraad beschadigen. Het is daarom belangrijk om sieraden af te nemen voor deze activiteiten.

  • Geen garantie bij waterschade: Wij bieden geen garantie voor sieraden die in contact zijn gekomen met water of andere stoffen die het product kunnen beschadigen. Wij raden aan om sieraden altijd droog en op een veilige manier te bewaren en dragen.

  • Krassen door dagelijks gebruik: Gepersonaliseerde sieraden kunnen na verloop van tijd krassen vertonen door dagelijks gebruik. Dit is volkomen normaal en valt niet onder de garantie. Krassen die ontstaan door normaal gebruik zijn geen reden voor herroeping of vervanging.

 

Specifieke Instructies voor Gepersonaliseerde Stoffen Artikelen (zoals dekens en kussenhoezen):

  • Wassen op 30 graden: Gepersonaliseerde artikelen zoals dekens en kussenhoezen moeten altijd op maximaal 30 graden gewassen worden om het product in optimale staat te behouden. Hoge wasbehandelingen, boven de 30 graden, kunnen het artikel beschadigen, vooral de gepersonaliseerde afdrukken, wat kan leiden tot kleurverlies of vervaging van de foto.

  • Geen garantie bij hogere temperaturen: Wij zijn niet aansprakelijk voor schade aan het artikel die is veroorzaakt door wassen boven de 30 graden of onjuiste wasinstructies. Volg altijd de wasinstructies zorgvuldig om de levensduur van je gepersonaliseerde producten te waarborgen.

 

Onze Zorgvuldigheid en Controle

Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Voordat een gepersonaliseerd artikel wordt verzonden, controleren wij deze grondig om te verzekeren dat alles correct is – van de personalisatie tot de staat van het product. Als er toch een fout van onze kant is, nemen wij de kosten voor de herroeping en het vervangende artikel volledig voor onze rekening.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling niet herroepen?

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet herroepen worden in de volgende gevallen:

  • Verandering van gedachten: Als je van gedachten verandert over de personalisatie of als je een fout hebt gemaakt bij het invoeren van de personalisatie-informatie tijdens het bestelproces, kunnen we geen herroepingen accepteren. Wij verzoeken je dan ook om de ingevoerde gegevens zorgvuldig te controleren voordat je de bestelling plaatst.

  • Correcte personalisatie: We kunnen helaas geen herroeping accepteren voor artikelen die correct gepersonaliseerd zijn volgens de door jou opgegeven informatie. Zorg ervoor dat de gegevens correct zijn voordat je de bestelling plaatst.

 

Hoe werkt het herroepingsproces?

Als je een gepersonaliseerd artikel wilt herroepen vanwege een fout in de personalisatie of schade, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via info@gedenkmomenten.nl. Vermeld je bestelnummer en voeg foto's toe van het beschadigde of verkeerd gepersonaliseerde artikel. Wij zorgen voor een snelle oplossing, zoals een kosteloze vervangende levering.

 

Waarom Kiezen voor Gedenkmomenten?

Bij Gedenkmomenten staan klanttevredenheid en kwaliteit centraal. We bieden:

  • Grondige controle van je gepersonaliseerde producten voordat ze verzonden worden.

  • Snelle en kosteloze oplossingen als er een fout van onze kant is.

  • Persoonlijke aandacht voor jouw bestelling om ervoor te zorgen dat je precies krijgt wat je hebt besteld.

Wij willen dat je met vertrouwen bij ons bestelt, wetende dat je altijd geholpen wordt als er iets misgaat. Je kunt rekenen op een perfecte ervaring bij Gedenkmomenten!

 

Belangrijke disclaimer:

  • Na de termijn van 14 dagen kunnen we geen herroepingen meer accepteren.

  • Geen herroeping bij schade door de klant: Wij kunnen geen herroepingen accepteren voor sieraden of gepersonaliseerde producten die zijn beschadigd door onjuist gebruik, zoals contact met water, blootstelling aan chemicaliën of onzorgvuldig dragen.

  • Wassen boven 30 graden: Wij bieden geen garantie voor schade aan gepersonaliseerde artikelen die verkeerd gewassen zijn, zoals het wassen van stoffen artikelen op een temperatuur boven de 30 graden.

  • Schade tijdens transport: Schade die tijdens het transport ontstaat, valt onder de verantwoordelijkheid van de vervoerder. Wij zijn als bedrijf niet aansprakelijk voor beschadigde producten en herroepingen worden in dit geval niet geaccepteerd.